FIBRE COFFEE - WHITE COFFEE

100% GENTIAN SEMULAJADI~~TAMBAH MAKANAN MAKROBIOTIK BANGSA JEPUN - NATTOKINASE

Diluluskan oleh Jabatan Makanan Kementerian Kesihatan Malaysia, (82)dlm.KKM.163/25/jld37. Dikelaskan sebagai Makanan. Ia juga diluluskan sebagai makanan tanggung halal.




Punca utama yang meyebabkan kegemukan dan kesakitan adalah disebabkan oleh toksik yang terkumpul dalam usus dan kemunduran metabolisme. Metabolisme semakin lambat dengan peningkatan umur. Kemunduran metabolisme mengakibatkan pembentukan lemak dan toksik, menyebabkan kesesakan. Kegemukan pada 40-an, penyakit-penyakit moden seperti sakit pada belakang dan pinggang, diakibatkan oleh kemunduran metabolisme. Oleh sebab itu, pemakanan yang sihat seperti makanan semula jadi yang dapat merangsangkan metanolisme dan senaman yang secukupnya dalam setiap hari dapat menghapuskan sisa-sisa lemak dan punca-punca penyakit dengan senang sekali.

Memperkenalkan GC Life White Cafe Plus :
Edisi generasi baru ini telah ditambah dengan kandungan Natto yang merupakan sejenis enzim fibrinolitik poten yang telah digunakan di Japan melebihi 1000 tahun. Dengan pengambilan GC Life White Cafe Plus, anda akan memperolehi badan yang langsing dan menawan di samping menikmati makanan kegemaran anda tanpa mengikat perut. Red yeast rice dan L-Carnitine yang terkandung dalam GC Life White Cafe Plus pula dapat membakar lemak yang berlebihan lalu mengurangkan berat badan anda dengan mudah dan tidak akan melambung! Produk ini adalah selamat, berkesan dan ia boleh memberi anda badan yang sihat tanpa melalui proses diet yang pilu dan tanpa menukar cara pemakanan anda. GC Life White Cafe Plus menegaskan 4 fungsi : pembersihan sistem dalaman, mengurangkan lemak, menyerikan kulit, melangsing dan meramping bentuk badan.

Fungsi Utama :

  • merendahkan lemak dan kolestrol yang tinggi
  • mencegah diabetes, penyakit jantung dan penyakit kanser
  • antioksida, pemusnah radikal bebas
  • menyahtoksik, meningkatkan sistem pencernaan dan mengurangkan risiko sembelit
  • memperkuat sistem keimunan
  • memperbaiki peredaran darah
  • merangsang metabolisme
  • mengelakkan penimbunan lemak
  • mengurangkan tanda-tanda penuaan
3 STANDARD ANTARABANGSA
1. Ia memenuhi 5 Produk Pelangsingan WHO
-tidak perlu berpuasa
-tidak julap
-tidak akan kehilangan tenaga
-tiada pendehidratan
-tidak memantul
2. Proses pembuatan GMP
3. Produk JEPUN berteknologi tinggi

5 KAEDAH YANG UNIK
- Tidak perlu berpuasa
- Perasa yang sedap
- Tidak memantul
- 100% gentian semulajadi
- Lebih dari 10 makanan suplemen bergred tinggi

BAHAN2 UTAMA DALAM COFFEE
SOLUBLE FIBRE - bijiran yg dikategorikan sebagai gentian semulajadi yg baik, melarut dalam isi perut, akan merasa kenyang dan menambahkan kandungan dalam isi perut. Dapat mengurangkan masalah sembelit dan masalah kanser sistem pencernaan. Juga untuk keseimbangan nuterien, pengawalan kandungan gula dan juga kolestrol dalam badan.

L-CARNITINE - vitamin bernutrien & berkait rapat dgn vitamin B(B1). Meninggikan sistem keimunan badan. Fungsi yg penting iaitu membolehkan agen badan diguna semula. Menghantar lemak berlebihan kepada sel pembakar lemak.

TEH HIJAU - mempunyai kebolehan bagi penyahtoksikan dan boleh menghalang kanser. Mengawal tekanan darah tinggi, memperbaikan peredaran darah & memperbaikan peraliran darah, memperbaikan kandungan kolestrol yg baik (HDL-cholestrol) dlm badan.

UBI BIT MERAH - kaya dgn asid folik, karbohidrat, protein, fosforus, sodium, magnesium, kalsium & potassium. Juga mengandungi serat makanan, vitamin A, vitamin C, niacin dan biotin yg tinggi.

RED YEAST RICE - nutrien suplemen semulajadi untuk mengurangkan paras kolestrol.

GRAPE SEED EXTRACT - mengandungi glukosa, protein, lemak, multivitamin (A,B,B2,B12...) dan mineral lain yg berkualiti tinggi.

LINGZHI - Menghalang tekanan darah tinggi, sakit jantung dan mengawal kandungan kolestrol.

NATTOKINASE - membantu mengurangkan masalah darah membeku, mengelakkan penimbunan lemak dan merangsang metabolisme

CARA PEMAKANAN:
Disarankan diminum selepas makan iaitu dlm masa 45 minit selepas makan. Bancuh 1 sachet dgn 150ml air sejuk/suam. Untuk berat badan berlebihan, 2 sachet sehari. Bagi suplemen am, 1 sachet sehari sudah mecukup.